2017. január 15., vasárnap

Reggeli hála

Szeretem a reggeleket: a hangjait, a színeit, az ízeit, az illatát és az ilyenkor születő gondolatokat. Ma például anyám emlékén merengtem. Ő az én koromban (58 év) már rég nyugdíjas volt és önfeledt szeretettel foglalkozott az unokáival. Sokat segített nekem, bármikor ugrott, ha kértem...volt idő, HÁLÁS vagyok érte!
Még mielőtt Sára unokám megszületett, kora reggeltől késő estig rohangáltam a vállalkozói létben. Felvetődött bennem: hogy fogom én majd a nagymamás teendőimet ellátni? Mást akartam, mint amiben voltam. Elképzeltem, hogy folytonos létért való küzdést felváltja majd egy olyan tevékenység, amit szabadon végezhetek -ha úgy akarom, akkor este, kora reggel, vagyis akkor, amikor akarom- és anyagi biztonságot is nyújt. 
Próbálkoztam megoldást keresvén hagyományos MLM cégeknél. Azt éreztem, hogy az a szabadság és az pénz amit szeretnék az a hálózatokban keresendő, DE rá kellett jönnöm, hogy a munkamódszereik nem rám szabódtak. Kudarc kudarc hátán és egy csomó pénz, amit feleslegesen költöttem el.  
Haszna is volt, nem lebecsülendő! Nagyon sokat tanultam a hálózatos marketingről és ez nem az elképzeléseim feladására, hanem még inkább a keresésre ösztönzött. Rengeteg tapasztalatot is szereztem, melyeket most sikerrel alkalmazhatok. HÁLA érte!

Ma már én is gyakorló nagymama vagyok. Mindig ráérek, ha szükség van rám. Nagyis játékaink messzebbre mutatnak a pillanatnyi örömöknél. Komolyan azt hiszem, hogy mindenkinek jó, hogy én ezt tehetem a jövő nemzedékéért. Bárcsak sokan tehetnénk, hisz rajtunk egyéneken múlik a jobb világ!

Ezekért a pillanatokért...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése